How YouTube Took Over Your TV | Sept. 25 | 1pm ET | Complimentary RSVP
With its blend of creator-led and corporate media, YouTube stands apart in a fragmented market. At over 1 billion hours watched daily on TV screens YouTube’s growing influence is undeniable. Understanding audience and executive perspectives is shaping how early signals suggest shifts yet to come. This report explores where the public and industry align, where the gaps are growing, and presents examples of how networks are incorporating YouTube into their overall television promotion and distribution strategy.
Topics cover:
YouTube’s rising influence on the future of TV
Transformation from its place as a short-form platform to a destination for full-length viewing
Impact on discovering TV series and films
The long form leap and whether it’s a realistic destination to launch long-form entertainment
Determining the KPIs to measure success in the creator economy
Speakers
Fran Pezzoli, VP of Marketing, Looper Insights
Anaïs Gonzalez Espinosa, Director, Digital Commercial & Partnerships, BBC Studios
Comment YouTube a conquis votre téléviseur | 25 sept. | 13 h HE | Inscription gratuite
Avec son mélange de contenu créé par des créateurs et des médias d'entreprise, YouTube se démarque dans un marché fragmenté. Avec plus d'un milliard d'heures visionnées quotidiennement sur les écrans de télévision, l'influence croissante de YouTube est indéniable. Comprendre les perspectives du public et des dirigeants de l'industrie permet de déceler les signaux précurseurs des changements à venir. Ce rapport explore les points de convergence entre le public et l'industrie, les écarts qui se creusent, et présente des exemples de la manière dont les chaînes de télévision intègrent YouTube dans leur stratégie globale de promotion et de distribution.
Sujets abordés :
Conférencières
Voici le lien d'inscription au besoin : https://my.demio.com/ref/TfQdcFBhcjKRXbsM
The smarter way to stay on top of video and digital media business news.
Subscribe
For all inquiries including membership, sponsorship, volunteer opportunities and general enquiries, please email info@ctam.ca and allow 24 hour response time.
© CTAM Canada © CTAM (Association Marketing pour le secteur de la câblodistribution et des Télécommunications) Canada